71 reviews for JC Penney are not recommended
These reviews are not recommended because our content quality algorithms have determined them to be less useful for users researching this business. Our content quality algorithm makes decisions based on a number of proprietary evaluation factors, and is constantly updating and improving over time. Even though these reviews are not displayed by default, they still factor into the overall number of reviews and the average rating for the business.
Georgia
1 review
0 helpful votes

Don't order online from JC Penney
December 22, 2017

I ordered a Christmas present for my husband online from JC Penney on December 7,2017 in plenty of time for Christmas (or, I thought, anyway - everything I ordered from other providers was delivered within 1 week of ordering). I had it shipped to the closest JC Penney store (in Centerville, Georgia) for pickup because I wanted it to be a surprise. On December 9, I got a notice that it was shipped to the store and to wait for an email from the store for a pickup date. I also got a notice from my credit card company that JC Penney charged my account for this item. I also signed up for text notices on my phone. After nearly two weeks of waiting, on December 19, I called the 800 customer service number and was told that the item did ship, and had been received by the store on December 18. I was told that someone at the store had signed for the item. I drove the 75 miles (one-way) to the Centerville JC Penney store (because our local store had been closed - no small wonder, considering the poor service JC Penney has been providing lately), and at the store was told that no, my item was NOT there and that they were having problems with their shipments. The store clerk called someone to confirm that the item was not there. I drove the 75 miles back to my home and called the 800 number again, and was told AGAIN that the item had shipped and had been received by the store on December 18. I contacted JC Penney again on Twitter #askJCP and was sent this message back on December 20 - " We are sorry for the miscommunication. Your order shipped on 12/11 and it typically takes 4 to 7 business days to arrive at the store. Once your order arrives at the store you will receive an e-mail notification to let you know that your order is ready to be picked up. We are going to e-mail you a $20 e-giftcard for the inconvenience that you have experienced" Today is December 22, and I have yet to receive a notice to pick up my item, nor have I received the $20 e-giftcard,
Which I don't even want because I'll never buy anything from JC PEnney again. What I want is my husband's Christmas present delivered before Christmas or my money refunded. Not sure how to go about doing that, however.

Date of experience: December 22, 2017
Loading...